Taxandria dag 2020

Zet alvast in je agenda! De altijd gezellige Taxandriadag wordt in 2020 georganiseerd op zondag 20 september!

Natuurlijk komt hier nog persoonlijk bericht van.

Taxandriadag 2019

Zoals altijd was het weer een geweldige mooie dag om een even geweldige buitenrit te maken met de club.

De sfeer zat er goed in. Klik hier voor een impressie van deze mooie dag

Bedankt voor jullie deelname en/of hulp en tot volgend jaar allemaal!

Taxandriadag 2018

Elk jaar wordt de Taxandriadag gehouden. Dit is een dag speciaal voor alle leden en hun familie. Er wordt een mooie tocht uitgezet die zowel onder de man, per menwagen als op de fiets gereden kan worden. Onderweg een lekkere picknick en na terugkomst gezamenlijk eten.

Op 16 september 2018 was het weer zover. En het was geweldig! Het weer had niet beter gekund, de opkomst was groot en de gezelligheid enorm. Beste clubleden, bedankt voor deze ontzettend leuke dag!

De foto's van deze dag kun je hier bekijken.

Afscheid van Riet Denissen-Janssen

De Taxandriadag was dit jaar een speciale editie omdat onze secretaresse afscheid nam als bestuurslid. Riet Denissen-Janssen is ruim 35 jaar secretaresse geweest van de club en met name actief voor de ponyclub, naast het secretariaat zorgde zij ook voor de inschrijvingen – organisatie van concoursen en wedstrijden – was afgevaardigd jurylid voor de Bixi – hand- en spandiensten voor andere activiteiten die georganiseerd werden. Een welverdiend “dankje wel“ is hier zeker op zijn plaats.

Riet Denissen-Janssen krijgt een KNHS onderscheiding

De dag begon voor Riet in een mooi versierde kar