Wil je lid worden van PSV Taxandria? Leuk!

Lees onderstaande informatie goed door en vul het lidmaatschapsformulier in. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met een van de bestuursleden. Dit kun je doen door een mail te sturen aan

Lidmaatschapsformulier

Indien je definitief lid wilt worden van onze rijvereniging, moet je het lidmaatschapsformulier invullen. Deze kun je hieronder downloaden. Na het invullen kun je deze per mail sturen naar taxandria@kabelfoon.net

Je krijgt dan zo spoedig mogelijk bericht terug.

Kosten lidmaatschap PSV Taxandria

De contributie is per jaar € 35,-

Eenmalige inschrijfgeld is € 25,-

Jaarlijkse manegehuur is € 52,-

Het contributiejaar loopt van 1 januari tot en met 31 december.

Lidmaatschap KNHS en rijden van wedstrijden

Met het lidmaatschap van de KNHS mag je meedoen aan de BB en Bixiewedstrijden die KNSH organiseert. Indien je lid wilt worden van de KNHS worden de kosten daarvan apart vermeld op de contributiefactuur. De inschrijving van het lidmaatschap geschiedt via PSV Taxandria. Informatie over de kosten van het lidmaatschap van KNHS vind je hier.

Wanneer je startgerechtigd wil zijn om alle officiele wedstrijden vanaf klasse B te kunnen rijden, dien je in het bezit te zijn van een startpas. Ook deze kosten worden via het Taxandria lidmaatschap doorbelast. Informatie over deze kosten vind je hier.

PSV Taxandria is aangesloten bij de Kring Hart van Brabant. Je wordt automatisch daar ingeschreven indien je je aanmeldt voor het KNHS Lidmaatschap.